Podróże małe, większe

Opis strony:

• Opisy naszych podróży za miasto lub trochę dalej... Naszą podróż rozpoczęliśmy nad ranem na lotnisku Katowice – Pyrzowice. Po około 2 h lotu wylądowaliśmy w Brukseli Chaleroi. Nie było jeszcze południa, a następny lot Bruksela – Casablanka mieliśmy dopiero nazajutrz o 6.10 rano. Postanowiliśmy więc skorzystać z okazji i pozwiedzać Brukselę. Bagaże zostawiliśmy na lotnisku w specjalej samoobsługowej przechowalni za kilka euro na cały dzień.

Szczegóły strony podroze.xaa.pl:

Podlinkuj stronę podroze.xaa.pl:

Podróże małe, większe

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

• Podróże małe, większe

Tanie przeloty i bilety lotnicze - tradycyjne i tanie linie lotnicze »

Tanie przeloty tylko w serwisie Pasazer.com - Z nami odlecisz! Wyszukiwarka lotów, aktualności, promocje, najtańsze bilety lotnicze. Tanie przeloty tylko w serwisie Pasazer.com - Z nami odlecisz! Wyszukiwarka lotów, aktualności, promocje, najtańsze bilety lotnicze....

Data dodania: 05 11 2009 · szczegóły wpisu »

Krajowy przewóz osób »

Krajowy i międzynarodowy przewóz osób - Wynajem busów. Solidnie, Komfortowo, Szybko a przede wszystkim Bezpiecznie. Realizujemy przewozy na terenie całego kraju, a także przewozy okazjonalne na trasach międzynarodowych na zamówienie Kontrahentów....

Data dodania: 18 11 2009 · szczegóły wpisu »
    • Podróże małe, większe

Wynajem busów i autobusów Przemyśl »

Wynajem busów i autobusów s.c. Szwagier. Prowadzimy działalność przewozowo-turystyczną na terytorium Polski i Europy. s.c. Szwagier Andrzej Łabiak & Władysław Pacławski Leszczawa Dolna 99,37-740 Bircza woj. podkarpackie tel.kom. 601-855-136 (Władysław Pacławski) tel. kom. 502-361-972(Andrzej Łabiak) Realizujemy każdy rodzaj transportu autokarowego: wynajem autokarów wynajem busów wyjazdy firmo...

Data dodania: 06 05 2012 · szczegóły wpisu »

Polskie Taxi Londyn »

Polska taksówka w Londynie. Oferujemy przewóz osób na lotniska Stansted, Luton, Gatwick oraz Heathrow. Obsługujemy cały Londyn i okolice. Naszymi atutami są: czyste samochody, Polscy kierowcy, punktualność oraz niskie ceny. Na życzenie klientów foteliki dziecięce. Posiadamy samochody osobowe oraz 7 osobowe mini vany. Zapraszamy....

Data dodania: 11 04 2015 · szczegóły wpisu »

Lwów »

Lwów to miasto leżące na terytorium obecnej Ukrainy, jednak mocno było historycznie związane z Polską. W czasach II Rzeczpospolitej był to bardzo prężny ośrodek kulturalny oraz uczelniany, kształcące liczne kadry intelektualne. Po II wojnie światowej w granicach Związku Radzieckiego, a po przemianach ustrojowych stał się miastem ukraińskim. W związku z licznymi śladami polskości, od wielu lat to m...

Data dodania: 16 05 2020 · szczegóły wpisu »