Tatry

Opis strony:

• Tatry, najpiękniejszy region w naszym kraju, do którego masowo przybywają turyści i podróżni z całego kraju. Dla tych osób powstał nasz serwis, który pomaga i informuje o często odwiedzanych miejscach oraz zagrożeniach jakie mogą nas zastać na szlakach turystycznych. Serwis również opisuje roślinność i zwierzynę występującą na tym cudownie położonym regionie. Z uwagi na bardzo wysokie walory przyrodnicze oraz ogromne zainteresowanie odwiedzających wprowadzono opłaty za wstęp na obszaru parku. Park Narodowy jest co rocznie odwiedzany przez trzy miliony podróżnych rocznie, dołączmy do tego grona i wybierzmy się w niedalekiej przyszłości w góry.

Szczegóły strony www.tatry-polskie.yoyo.pl:

Podlinkuj stronę www.tatry-polskie.yoyo.pl:

Tatry

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

• Tatry

Portal Turystyczny - Fotourlop »

Portal Turystyczny fotourlop.pl jest adresowany do tych wszystkich, którzy lubią podróżować i fotografować. Każdy może zobaczyć galerie zdjęć już istniejące lub dodać swoją galerię. Forum dyskusyjne na temat wakacji, ciekawych miejsc w Polsce, Europie i na Świecie....

Data dodania: 19 11 2009 · szczegóły wpisu »

Last minute »

Mało kosztowne wakacje w takich krajach jak Maroko albo Grecja. Doskonała metoda na znakomity i tańszy wypoczynek z rodziną lub dobrymi przyjaciółmi.W katalogu usług/produktów znajdziesz wybór takich krajów jak Turcja albo Maroko. Wszystkie formalności załatwiamy prędko i bez komplikacji. Mamy w ofercie propozycje z licznych biur podróży.Mało kosztowne wakacje w takich państwach jak Maroko lub Gre...

Data dodania: 14 12 2009 · szczegóły wpisu »

Podróże małe, większe »

Opisy naszych podróży za miasto lub trochę dalej... Naszą podróż rozpoczęliśmy nad ranem na lotnisku Katowice – Pyrzowice. Po około 2 h lotu wylądowaliśmy w Brukseli Chaleroi. Nie było jeszcze południa, a następny lot Bruksela – Casablanka mieliśmy dopiero nazajutrz o 6.10 rano. Postanowiliśmy więc skorzystać z okazji i pozwiedzać Brukselę. Bagaże zostawiliśmy na lotnisku w specjalej samoobsługowe...

Data dodania: 22 12 2009 · szczegóły wpisu »

Hotele Dubaj »

Dzięki bazie hoteli w Dubaju łatwo będzie znaleźć wymarzony hotel w tym niesamowitym mieście. Wszystkie osoby, które udają się do Dubaju powinny zerknąć na listę polecanych noclegów i hoteli w tym mieście. Dzięki temu mają szansę wybrać nocleg, który będzie odpowiadał ich potrzebom, a także zdolnościom finansowym. Oczywiście, hotele w Dubaju nie należą do najtańszych. Jeden z najbardziej znanych o...

Data dodania: 18 11 2013 · szczegóły wpisu »

Blog turystyczny »

Na opisywanej stronie znajduje się blog turystyczny. Czytając go poznamy wiele ciekawych miejsc w kraju. Podpowiemy gdzie warto wybrać się jeżeli szukasz cichego, spokojnego i atrakcyjnego miejsca do wypoczynku. U nas każdy ma możliwość przedstawienia własnego miejsca w którym warto się zatrzymać. Serdecznie zapraszamy....

Data dodania: 03 11 2013 · szczegóły wpisu »