Podróże małe, większe

Opis strony:

• Opisy naszych podróży za miasto lub trochę dalej... Naszą podróż rozpoczęliśmy nad ranem na lotnisku Katowice – Pyrzowice. Po około 2 h lotu wylądowaliśmy w Brukseli Chaleroi. Nie było jeszcze południa, a następny lot Bruksela – Casablanka mieliśmy dopiero nazajutrz o 6.10 rano. Postanowiliśmy więc skorzystać z okazji i pozwiedzać Brukselę. Bagaże zostawiliśmy na lotnisku w specjalej samoobsługowej przechowalni za kilka euro na cały dzień.

Szczegóły strony podroze.xaa.pl:

Podlinkuj stronę podroze.xaa.pl:

Podróże małe, większe

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

• Podróże małe, większe

Europe by train czyli z Interrail przez Europe »

Europe by train - czyli blog z podróży pociągiem po Europie z Interrail Global Pass. Jestesmy dwójką przyjaciól i wyruszamy w nasza najwieksza dotychczas podróz. W najblizsze wakacje bedziemy przez okolo 30 dni jezdzic po Europie. Mamy zamiar zwiedzic okolo 11 panstw....

Data dodania: 12 12 2009 · szczegóły wpisu »

Egipt 2012 »

Wakacje 2012 dobrze będzie spędzić w kraju przetestowanym i gwarantującym wyśmienitą, gorącą pogodę. Od wielu już lat tego typu miejscem dla Polaków jest Egipt, do którego masowo zjeżdżamy każdego roku, korzystając z niezwykle atrakcyjnych promocji typu last minute czy innych zniżek. Wakacje w Egipcie to gwarancja nie tylko gorącej pogody, ale również rozsądnych cen oraz urocz...

Data dodania: 17 05 2012 · szczegóły wpisu »
    • Podróże małe, większe

Parking Pyrzowice OAZA - lotnisko Katowice »

eżeli chcecie Państwo, pozostawić swój samochód w dobrej lokalizacji od lotniska Katowice-Pyrzowice, proponujemy kameralny parking Oaza z usługą darmowego dowozu na lotnisko i z powrotem. Oaza Parking Lotnisko Katowice ulokowany jest około 700 metrów od lotniska, z którego dowóz zajmuje zaledwie 2 minuty. Naszym klientom oferujemy bardzo dobre ceny od 14zł za jeden dzień pobytu, oraz ...

Data dodania: 25 04 2013 · szczegóły wpisu »

Blog turystyczny »

Na opisywanej stronie znajduje się blog turystyczny. Czytając go poznamy wiele ciekawych miejsc w kraju. Podpowiemy gdzie warto wybrać się jeżeli szukasz cichego, spokojnego i atrakcyjnego miejsca do wypoczynku. U nas każdy ma możliwość przedstawienia własnego miejsca w którym warto się zatrzymać. Serdecznie zapraszamy....

Data dodania: 03 11 2013 · szczegóły wpisu »
    • Podróże małe, większe

Szwendalus.pl - blog podróżniczy »

Interesujący blog poświęcony podróżom pisany na wesoło. Odwiedzisz Gruzję, przekonasz się, jak to jest jechać Koleją Transsyberyjską, dotrzesz nad Bajkał, przeczytasz, gdzie znajduje się muzeum Stalina, popłyniesz słynnym wodolotem Kometa i dowiesz się, dlaczego jest słynny, razem z autorem spotkasz fantastycznych mieszkańców odwiedzanych regionów, a także otrzymasz garść ce...

Data dodania: 28 01 2014 · szczegóły wpisu »