Europe by train czyli z Interrail przez Europe

Opis strony:

• Europe by train - czyli blog z podróży pociągiem po Europie z Interrail Global Pass. Jestesmy dwójką przyjaciól i wyruszamy w nasza najwieksza dotychczas podróz. W najblizsze wakacje bedziemy przez okolo 30 dni jezdzic po Europie. Mamy zamiar zwiedzic okolo 11 panstw.

Szczegóły strony europebytrain.pl:

Podlinkuj stronę europebytrain.pl:

Europe by train czyli z Interrail przez Europe

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

Last minute »

Mało kosztowne wakacje w takich krajach jak Maroko albo Grecja. Doskonała metoda na znakomity i tańszy wypoczynek z rodziną lub dobrymi przyjaciółmi.W katalogu usług/produktów znajdziesz wybór takich krajów jak Turcja albo Maroko. Wszystkie formalności załatwiamy prędko i bez komplikacji. Mamy w ofercie propozycje z licznych biur podróży.Mało kosztowne wakacje w takich państwach j...

Data dodania: 14 12 2009 · szczegóły wpisu »

Podróże małe, większe »

Opisy naszych podróży za miasto lub trochę dalej... Naszą podróż rozpoczęliśmy nad ranem na lotnisku Katowice – Pyrzowice. Po około 2 h lotu wylądowaliśmy w Brukseli Chaleroi. Nie było jeszcze południa, a następny lot Bruksela – Casablanka mieliśmy dopiero nazajutrz o 6.10 rano. Postanowiliśmy więc skorzystać z okazji i pozwiedzać Brukselę. Bagaże zostawiliśmy na lotnisku...

Data dodania: 22 12 2009 · szczegóły wpisu »
    • Europe by train czyli z Interrail przez Europe

Forum turystyczne - forum Tatry »

Forum turystyczne na którym wyszukasz tematy powiązane z górami Polskimi - Tatrami. Duża ilość użytkowników umieszcza ciekawe i wartościowe posty dotyczące turystyki górskiej. Koniecznie zarejestruj się na naszym forum i znajdź ciekawe informacje dotyczące turystyki w Polskich górach tatrach. Zapraszamy....

Data dodania: 16 11 2011 · szczegóły wpisu »
    • Europe by train czyli z Interrail przez Europe

Podróże po Polsce - turystyka »

Serwis „Witaj Polsko!” to zachęta do zwiedzania uroczych okolic w Polsce. Niepowtarzalny urok naszych gór (Beskidów, Bieszczadów), urok jezior w naszym kraju, szum fal Bałtyku - te niezapomniane przeżycia w naszej głowie powodują to. że widzimy jak piękna jest Polska, jak wspaniałe są w niej miejsca do turystyki oraz odnajdowania wciąż kolejnych, mało znanych zakątków. Wystarc...

Data dodania: 04 08 2013 · szczegóły wpisu »
    • Europe by train czyli z Interrail przez Europe

Białka Tatrzańska - Noclegi, Pokoje Gościnne, Restauracja »

BIAŁKA WIDOK Noclegi Restauracja – znajduje się na wzgórzu KORKOSZÓWKA skąd roztacza się piękny widok na wzgórze Litwinka i Tatry. W sąsiedztwie trasy spacerowe. W samej Białce Tatrzańskiej 16 tras narciarskich. Najsłynniejsze to KOTELNICA – 8 wyciągów, BANIA – 5 wyciągów, KANIÓWKA – 3 wyciągi i inne. W pobliżu Kąpielisko TERMA BANIA. 90m od nas rzeka BIAŁKA, tam rozpa...

Data dodania: 15 11 2015 · szczegóły wpisu »