Krajowy przewóz osób

Opis strony:

• Krajowy i międzynarodowy przewóz osób - Wynajem busów. Solidnie, Komfortowo, Szybko a przede wszystkim Bezpiecznie. Realizujemy przewozy na terenie całego kraju, a także przewozy okazjonalne na trasach międzynarodowych na zamówienie Kontrahentów.

Szczegóły strony www.bus24.biz:

Podlinkuj stronę www.bus24.biz:

Krajowy przewóz osób

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

Tatry »

Tatry, najpiękniejszy region w naszym kraju, do którego masowo przybywają turyści i podróżni z całego kraju. Dla tych osób powstał nasz serwis, który pomaga i informuje o często odwiedzanych miejscach oraz zagrożeniach jakie mogą nas zastać na szlakach turystycznych. Serwis również opisuje roślinność i zwierzynę występującą na tym cudownie położonym regionie. Z uwagi na ba...

Data dodania: 12 11 2009 · szczegóły wpisu »

Podróże małe, większe »

Opisy naszych podróży za miasto lub trochę dalej... Naszą podróż rozpoczęliśmy nad ranem na lotnisku Katowice – Pyrzowice. Po około 2 h lotu wylądowaliśmy w Brukseli Chaleroi. Nie było jeszcze południa, a następny lot Bruksela – Casablanka mieliśmy dopiero nazajutrz o 6.10 rano. Postanowiliśmy więc skorzystać z okazji i pozwiedzać Brukselę. Bagaże zostawiliśmy na lotnisku...

Data dodania: 22 12 2009 · szczegóły wpisu »

Bibione Wenecja »

Bibione to położony we Włoszech kurort turystyczny który szczyci się jednymi z najszerszych plaż na świecie. Jest nierzadkim miejscem wyjazdów urlopowych europejczyków. Swoją sławę zawdzięcza nie tylko ładnej plaży, lecz również stale sprzyjającej pogodzie i dobremu dojazdowi z naszej ojczyzny. Bibione stanowi również dobre miejsce wypadowe dla wypraw wgłąb Italii. W okolicy ...

Data dodania: 08 03 2012 · szczegóły wpisu »
    • Krajowy przewóz osób

Pomysł na podróż - blog podróżniczy »

Ciekawy i niepowtarzalny blog podróżniczy. Powiem Ci w jaki sposób zorganizować podróż koleją transsyberyjską, w którym kraju ludzie nie muszą płacić żadnych podatków, gdzie można spotkać Muminki, na jaki adres należy wysłać list do Świętego Mikołaja żeby dotarł do niego, skąd się bierze zorza polarna, jak się nazywa i gdzie jest położona jedyna pustynia na Starym Kont...

Data dodania: 13 05 2013 · szczegóły wpisu »
    • Krajowy przewóz osób

Planowanie i organizacja podróży. »

Przygotowuję indywidualne plany podróży, planuje podróże poślubne oraz opracowuję wyjazdy tematyczne na każdą kieszeń. Powiedz, dokąd chcesz jechać - otrzymasz plan podróży dopasowany do Twoich oczekiwań, budżetu oraz stylu życia. Przygotowuje propozycje wakacyjne last minute biur podróży, byś znalazł najtańszą ofertę. Plan podróży będzie zawierał propozycje przelotów,...

Data dodania: 03 08 2017 · szczegóły wpisu »