Podkategoria: Outsourcing

« poprzednia strona · 3 · 4 · następna strona »
  • Szkolenia bhp, usługi bhp, szkolenia bhp e-learning »

    Proponujemy obszerny pakiet bhp zobacz. Zapraszamy do skorzystania ze szkoleń bhp wstępnych i okresowych. Szkolenia bhp okresowe oferujemy w formie standardowej jak również dla pracowników pracowników administracyjnych, kierujących pracownikami oraz inżynierów w formie e-learning. Zapraszamy również doorganizowanych przez firmę EKOL-BHP szkoleń z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Do szkoleń bhp przywiązujemy szczególny nacisk. Zwracamy szczególną uwagę na jak również interesujące ich prowadzenie. Proponujemy dodatkowo całkowity pakiet usług z obszaru bhp także ppoż. W swojej działalności kooperujemy z podmiotami zzakresu pomiarów środowiska pracy, ochrony środowiska i HCCP co pozwala nam w pełni zaspokoić oczekiwania odbiorców. Pomagamy przygotować firmy do kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i Sanepidu. Nasze usługi oferujemy na terenie Śląska a kursy bhp w formie e-learning na terenie całego kraju. Większość usług bhp świadczymy w okolicach Katowic, Dąbrowy Górniczej, Gliwic, Sosnowca, Będzina, Tych.

    Data dodania: 23 02 2014 · szczegóły wpisu »
  • Rejestracja czasu pracy na odcisk palca »

    Firma BioSys.pl oferuje kompleksowe rozwiązania biometryczne: REJESTRACJA CZASU PRACY. Dzięki naszym zaawansowanym technologicznie czytnikom biometrycznym możliwa jest rejestracja i ewidencja czasu pracy pracowników. Posiadamy wykwalifikowaną kadrę i montażystów oraz techników, którzy w profesjonalny sposób doradzą, zamontują, skonfigurują i zapewnią wsparcie techniczne.

    Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Każde wdrożenie jest nieco inne, z uwagi na wymagania (kontrola czasu pracy, analiza przerw prywatnych i wyjść służbowych, delegacji, urlopów).

    Z uwagi na panujące w firmie zasady, system może opierać się na wcześniej przygotowanych kalendarzach czasu pracy. Możliwe jest też naliczanie godzin w sposób swobodny.

    Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą dla klientów indywidualnych, firm oraz dla pośredników.

    Data dodania: 08 11 2009 · szczegóły wpisu »
  • Wynajem samochodów Trójmiasto »

    Musisz wypożyczyć auto w nagłych sytuacjach lub na ślub? Firma ROTOR A. Tuchołka służy pomocą! Nasza wypożyczalnia otwarta jest 7 dni w tygodniu. Mamy szeroki asortyment aut, które będą odpowiednie dla wszystkich – od samochodów osobowych, przez ciężarowe, po wieloosobowe. Udostępniamy również luksusowego Mercedesa, który świetnie nadaje się jako auto do ślubu. Za dostarczenie oraz odbiór samochodu na obszarze Trójmiasta nie naliczamy dodatkowych prowizji. Podchodzimy odpowiednio do obsługi klienta, dlatego oferujemy jednorazowe wypożyczenia samochodów lub długoterminowe. Cennik jest ustalany indywidualnie z każdym klientem. Pełna oferta oraz szczegółowe informacje są zamieszczone na naszej stronie internetowej.

    Data dodania: 17 03 2011 · szczegóły wpisu »
  • Wirtualne biuro Kraków - Wirtualny adres dla firm »

    Śledzisz nowinki dotyczące oszczędnościowych rozwiązań dla mikroprzedsiębiorców? Pewnie "obiła Ci się o uszy" usługa wirtualne biuro Kraków, dedykowana firmom, które chcą skutecznie i długofalowo zapisać się w świadomości odbiorców, kojarzących firmę z prestiżem i wysoką jakością usług. Jak rozsądnie "ciąć koszty", tak by nie ucierpiała na tym jakość świadczonych usług? Wirtualne biuro Kraków to pakiet skutecznych metod zarządzania biznesem, których celem jest ograniczenie kosztów biurowych, usprawnienia w zakresie organizacji przedsiębiorstwa oraz korzystna wizerunkowo promocja firmy. Aby wszystkie te cele mogły zostać pomyślnie zrealizowane, potrzebna jest współpraca z doświadczoną i kompetentną kadrą pracowników, którzy potrafią odpowiednio skoordynować wszystkie działania. Jak podjąć taką współpracę przeznaczając niewielkie nakłady finansowe? Odpowiedzią jest właśnie wirtualne biuro Kraków, które w ramach stałej opłaty, proponuje: wirtualny adres firmy, której siedziba znajduje się w ścisłym centrum miasta (na Rynku Głównym 28), udostępnienie adresu e-mail, numeru telefonu i faxu dla firmy oraz pełną obsługę sekretarską, prawną i rachunkową. Bieżącymi czynnościami administracyjnymi zajmuje się nasz wirtualny sekretariat, który gwarantuje solidną i terminową obsługę firmy w przystępnej cenie. Zapewniamy poufność danych prywatnych naszych Klientów, które pozostają jedynie do wiadomości wirtualnego biura. W razie potrzeby można elastycznie czasowo korzystać z odpowiednio wyposażonego w sprzęt biurowy, dostęp do kuchni i WiFi, biura na godziny. Wirtualne biuro Kraków oferuje przejrzyste warunki współpracy, pozwalające efektywnie gospodarować czasem i finansami.

    Data dodania: 26 11 2015 · szczegóły wpisu »
  • Ekoakta »

    Firma Ekoakta istnieje na rynku już od 12 lat i zdobyła zaufanie około 6000 tysięcy klientów. Elektroniczna archiwizacja dokumentów to nasza specjalność. Możesz liczyć na pełen profesjonalizm oraz bezpieczeństwo. Od lat zajmujemy się kompleksową obsługą firm w tym zakresie. Oferujemy również niszczenie nośników informacji, dokumentów w systemie pojemnikowym, niszczenie CD, DVD, HDD, mobilne niszczenie dokumentów, kancelarię pocztową, skanowanie i przechowywanie dokumentów, transport archiwów, osuszanie i wiele innych.

    Data dodania: 25 03 2014 · szczegóły wpisu »
  • Sprzątanie warszawa »

    Firma sprzątająca dostarczająca kompleksową usługę sprzątania dostosowaną każdorazowo do specyficznych potrzeb Klienta: sprzątanie biur, sprzątanie po remoncie, pranie wykładzin, pranie dywanów, pranie tapicerki, usuwanie roztoczy i alergenów

    Data dodania: 07 11 2009 · szczegóły wpisu »
  • Document-management - system zarządzania dokumentami on-line! »

    Wdrożenie internetowego systemu do zarządzania dokumentami daje zarówno bezpośrednie, jak i pośrednie korzyści. Powiedzmy, że Twoja firma zużywa sporo papieru oraz archiwizuje sporą ilość dokumentów - jak np. kancelaria prawna. Jeżeli Twój pracownik spędza godzinę dziennie na wprowadzanie dokumentów do kartoteki, na szukanie dokumentów bądź podążanie tam i z powrotem z archiwum firmowego - oznacza to, że w skali rocznej na te czynności poświęca 250 godzin (zakładając, że pracuje 5 dni w tygodniu). Jeżeli owy pracownik zarabia 20PLN / godzinę, oznacza to, że mógłbyś zaoszczędzić 5 000PLN rocznie poprzez wdrożenie cyfrowego systemu przechowywania danych.Jak widać, wdrożenie internetowego oprogramowania do zarządzania plikami niesie wiele korzyści - a w szczególności ograniczenie kosztów, podniesienie produktywności, oraz wyeliminowanie potrzeby do przechowywania dokumentów w wielkich gablotach. Rozwiązanie te jest również przyjazne dla środowiska.Wydatki na papier mogą być znaczące; system cyfrowy ogranicza owe koszty, co pozwala na znaczące oszczędności. Według danych RegisteredRep.com, firmy o przychodach 500 000 - 1 000 000 USD mogą rocznie zaoszczędzić ok. 40 000 USD poprzez wdrożenie oprogramowania do cyfrowego zarządzania dokumentami. Pomyśl o wszystkich korzyściach z tego płynących: obniżenie kosztów papieru, tuszów / tonerów, kosztów przechowywania dokumentów (np. gabloty), kosztów na wywóz śmieci, wydatków związanych z utrzymaniem drukarek. Nie wspomniawszy już o czasie marnowanym przez pracowników na archiwowanie dokumentów oraz zamawianie papieru i pokrewnych produktów. Jak widać, poprzez ograniczenie zużycia papieru, ograniczamy także szereg innych kosztów, które bezpośrednio przekładają się na oszczędności w firmie. Poza finansowymi korzyściami, firma, która nie zużywa papieru jest przyjazna dla środowiska.Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, poczytaj o internetowych rozwiązaniach dotyczących zarządzania dokumentami Document-Management.pl.

    Data dodania: 02 02 2012 · szczegóły wpisu »
  • Biuro rachunkowe warszawa »

    W poszukiwaniu najlepszego biura rachunkowego zatrzymaj się koniecznie na ofercie firmy Gabafi, która od lat zrzesza najlepszych księgowych z dużym doświadczeniem, dzięki czemu możemy poszczycić się rekomendacją Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Nasi profesjonaliści podzielili nasze usługi na wygodne pakiety, dzięki czemu możesz oszczędzić pieniądze wybierając tylko niektóre nasze usługi. Zapraszamy.

    Data dodania: 03 04 2014 · szczegóły wpisu »
  • Wirtualny adres Warszawa Abix Consultant »

    Adres pod siedzibę, a wirtualny adres. Jak wiemy, polskie prawo stanowi, że każda działalność gospodarcza założona bądź prosperująca w naszym kraju, winna mieć własny adres. Oczywiście, w tym wypadku przepisy nie wskazują nam konkretnie, jaki – ważne, by był on prawdziwy. Na niego właśnie przychodzi urzędowa korespondencja etc. Wielu przedsiębiorców zniechęca się do czynnego działania w kraju właśnie z powodu braku własnego adresu. Możemy ustanowić adres pod siedzibę adresem zamieszania, ale wtedy musimy liczyć się z tym, że będziemy „nękani” przez klientów, petentów czy kontrahentów. Warto rozgraniczyć pracę, a dom i zdecydować się na osobny adres. Możemy wynająć również nieruchomość. Wiąże się to z równie wysokimi kosztami, jak jej zakup. Najlepszą, a zarazem najtańszą opcją wydaje się zakup wirtualnego adresu. Wirtualny adres jest to adres umiejscowiony w dogodnej lokalizacji danego miasta, który umożliwia nam zniwelowanie kosztów prowadzonej działalności. Jest to świetna opcja dla tych, którzy szukają oszczędności.

    Data dodania: 17 11 2015 · szczegóły wpisu »
  • Biuro rachunkowe Tarnowskie Góry | Biuro rachunkowe Bytom »

    Biuro rachunkowe PP Finanse oferuje usługi na terenie Tarnowskich Gór i Bytomia w zakresie księgowości małej i pełnej, prowadzenia kadr, doradztwa, zeznań podatkowych, zwrotów z zagranicy. Celem zapewnienia kompleksowej obsługi Podmiotów podjęliśmy współpracę z firmą szkoleniową w zakresie BHP a także z firmą windykatorską. Z nami możesz łatwiej prowadzić swoją firmę nie martwiąc się dokumentami księgowymi.

    Data dodania: 24 03 2015 · szczegóły wpisu »
« poprzednia strona · 3 · 4 · następna strona »

Najnowsze tagi związane z podkategorią: Outsourcing

Outsourcing - nowa strona:

Adres: